Kodėl man nepavyko pervesti depozito?

  • Sąskaitos patvirtinimo užbaigimas: kartais pervestas depozitas nėra rodomas jūsų sąskaitoje, jei nėra baigta sąskaitos arba mokėjimo būdo patvirtinimo procedūra. Tokiu atveju jus informuosime atskiru pranešimu.
  • Depozito įnešimo užbaigimas: patikrinkite, ar atlikote visus depozito pervedimo žingsnius. Pvz., jei depozitą pervedate iš „PayPal“ ar „Skrill“ (jei šis mokėjimo būdas leidžiamas jūsų regione), tai turite padaryti iš atitinkamos el. mokėjimų sistemos svetainės.
  • Mokėjimo būdas vienai sąskaitai: vienas mokėjimo būdas gali būti susietas tik su viena sąskaita. Jei jūsų debeto ar kredito kortelė, ar el. mokėjimų sistema susieta su kita prekybos sąskaita, šiais mokėjimo būdais negalėsite pervesti depozito.
  • Depozito apribojimai: jei gaunate įspėjimą apie tai, kad pasiekėte depozito ribą, arba jei negalite pervesti depozito dėl kitų priežasčių, kreipkitės į mus – paspauskite nuorodą “Rašyti mums”.
Neradote atsakymo į savo klausimą? Susisiekti!
El. Paštas

CFD yra sudėtingos priemonės, dėl kurių kyla didelė rizika greitai prarasti pinigus taikant finansinį svertą. 76,4% proc. neprofesionaliųjų investuotojų sąskaitų prarandami pinigai prekiaujant CFD su šiuo teikėju. Turėtumėte pagalvoti, ar suprantate, kaip veikia CFD ir ar galite sau leisti prisiimti didelę riziką prarasti savo pinigus.